Cos0


N.articole: [cantitate]

100% Garantie satisfacuta. Daca nu esti satisfacuta cu produsul poti sa il restituezi in 15 zile! Puteti plati cu numerar la livrare, Pay Pal sau Cardul de credit. 

MODIFICĂRI, RECLAMAȚII ȘI RAMBURSĂRI

Încercăm să creăm cea mai bună experiență de cumpărături pentru dvs., dar suntem conștienți de faptul că uneori există o situație în care articolul nu vi se potrivește bine și trebuie să îl schimbați, să îl returnați sau să depuneți o cerere.

Puteți înlocui, returna sau depune o plângere cu privire la comanda dumneavoastră în termen de 14 zile de la primirea pachetului.

În caz de reclamație sau schimb, vă rugăm să ne informați info@fenzy.ro

În cazul schimbului sau returnării, articolul trebuie să fie în starea în care l-ați primit.
Articolul trebuie returnat neutilizat sau spălat în ambalajul original cu toate etichetele corespondente. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a refuza o astfel de returnare în conformitate cu termenii noștri comerciali.

Din motive de igienă și sănătate, returnările următoarelor artricole sunt limitate:

- Nu acceptam returnarea cerceilor
- Costumul de baie poate fi returnat numai daca folia de protectie nu a fost indepartata.
- Pantofii pot fi probati doar în interior

 

1. SCHIMBARE / VOUCHER

1.1. SCHIMBARE

Dacă articolul primit nu corespunde dimensiunii dvs., aveți opțiunea de a schimba articolul pentru o dimensiune mai mare / mai mică sau pentru orice alt articol de pe site-ul nostru www.fenzy.ro

Articolul pe care doriți să îl schimbați poate fi returnat în termen de 14 zile de la primirea coletului.

Dacă doriți să modificați articolul, vă rugăm să completați formularul de schiumb, să îl atașați la pachet și să îl trimiteți la:

FAN COURIER

CALEA AVIATORILOR nr. 4,

VGP industrial park, Hala A2

307200 GHIRODA, TIMIS

Puteți imprima eticheta adresei de returnare a pachetului aici.

Puteți citi mai multe despre termenii și condițiile noastre în condițiile generale.

 

1.2. VOUCHER

Dacă nu sunteți mulțumit de articolul primit și nu doriți să primiți schimbul pentru moment, puteți alege opțiunea voucher pe valoarea articolului /articolelor returnate, pe care il puteți utiliza pentru următoarea achiziție.

Pentru a obține voucherul, completați câmpul "Vreau să primesc voucherul" din Formularul de modificare. Veți primi voucherul prin e-mail.
Trimiteți pachetul la:

FAN COURIER

CALEA AVIATORILOR nr. 4,

VGP industrial park, Hala A2

307200 GHIRODA, TIMIS

Puteți imprima eticheta adresei de returnare a pachetului aici.

Puteți citi mai multe despre termenii și condițiile noastre în condițiile generale.

 

2. RECLAMATIE

Dacă ați primit articolul greșit sau deteriorat, ne cerem scuze. Vă vom soluționa reclamația cât mai curând posibil.

În cazul în care ați primit articolul greșit, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la info@fenzy.ro

În cazul în care ați primit un articol deteriorat, vă rugăm să trimiteți imagini ale articolului deteriorat / defect la serviciul nostru pentru clienți la info@fenzy.ro

 

3. RAMBURSARE

În cazul în care comanda dumneavoastră nu vi se potrivește bine și ați decis rambursarea, o puteți returna la adresa noastră prin orice serviciu de livrare.

Din păcate, NU acoperim costurile de transport ale returnării comenzii, așa că vă recomandăm să alegeți cea mai ieftină opțiune de livrare cu opțiunea de urmărire a coletelor.

NU acceptăm expedieri de retur cu numerar la livrare.

Nu selectați un serviciu fără urmărire și păstrați dovada cu numărul de urmărire al pachetului până când rambursăm prețul achiziției.

Dacă returnați articole din două sau mai multe comenzi diferite, asigurați-vă că scrieți numerele tuturor comenzilor returnate pe formularul de returnare.

Puteți imprima eticheta adresei de returnare a pachetului aici.

Vă vom rambursa prețul de achiziție în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea coletului la depozitul nostru principal din Slovenia.

Dacă ați plătit pentru pachetul dumneavoastră cu numerar la livrare sau card de credit, introduceți contul IBAN exact (a se vedea exemplul IBAN de mai jos) și detaliile despre titularul contului în formularul de returnare atașat pachetului (numele, prenumele și adresa proprietarului contului).

În cazul în care IBAN-ul furnizat este incorect, procesul de rambursare poate fi prelungit.

De asemenea, menționăm că rambursarea prețului de achiziție se face în moneda monetară Euro, astfel încât fluctuațiile cursurilor de schimb bancare pot duce la o diferență minimă între suma plătită și rambursarea prețului de achiziție. Cursul de schimb se ajustează în funcție de cursul de schimb al Băncii Centrale Europene.

Costul tranzacției bancare în caz de rambursare este acoperit de Inteko d.o.o. și este gratuit pentru dvs.

Dacă ne furnizați un IBAN incorect, clientului i se vor percepe costurile noii tranzacții (5 EUR) atunci când efectuează din nou transferul. Vă mulțumesc pentru înțelegere.

Ne puteți returna coletul la următoarea adresă:

FAN COURIER

CALEA AVIATORILOR nr. 4,

VGP industrial park, Hala A2

307200 GHIRODA, TIMIS

Citiți și completați cu atenție formularul de returnare a pachetului și atașați-l la pachet.

Puteți imprima eticheta adresei de returnare a pachetului aici.

Puteți citi mai multe despre termenii și condițiile noastre în condițiile generale.

Accept

ca site -ul sa Fenzy.ro foloseasca cookie pentru a avea parte de o navigare mult mai buna, fara a salva date personale.