Pentru a ne contacta scrie-ne la  info@fenzy.ro

Cos0

Cos


N.articole: [cantitate]

100% Garantie satisfacuta. Daca nu esti satisfacuta cu produsul poti sa il restituezi in 14 zile! Puteti plati cu numerar la livrare, Pay Pal sau Cardul de credit. 

MODIFICĂRI, RECLAMAȚII ȘI RAMBURSĂRI

Ne străduim să creăm cea mai bună experiență de cumpărături pentru dvs., dar suntem conștienți că uneori există o situație în care un articol nu vă convine și trebuie să îl înlocuiți, să returnați sau să revendicați.

Puteți înlocui, returna sau reclama comanda în termen de 14 zile de la primirea coletului.

Înainte de a returna coletul la depozitul nostru, TREBUIE să completați Formularul Online.

Veți primi toate instrucțiunile, inclusiv adresa pentru returnarea coletului, pe adresa dvs. de e-mail după completarea formularului online. Dacă aveți probleme la completarea formularului online, contactați-ne la: info@fenzy.ro

COMPLETAȚI FORMULARUL ONLINE

1. Articolul returnat trebuie să fie în starea în care l-ați primit.

2. Articolul trebuie returnat nepurtat și nespălat în ambalajul original, cu toate etichetele asociate. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a refuza o astfel de returnare în conformitate cu termenii noștri de afaceri.

3. Din motive de igienă și sănătate, returnarea următoarelor articole este limitată:

- Nu acceptăm returnări de cercei
- Costumul de baie poate fi returnat doar dacă folia de protecție nu a fost îndepărtată.
- Pantofii pot fi montați numai în interior

4. În cazul în care articolul NU este returnat în aceeași stare în care clientul l-a primit, magazinul online Fenzy Își REZERVĂ DREPTUL de a:
- scade 15€ (74.10 lei) din pretul de achizitie in cazul in care articolul este MURDAR
- scade 10 € (49.43 lei) din prețul de achiziție în cazul în care alt articol este ȘIFONAT
- refuza rambursarea în cazul în care articolul este DISTRUS

Puteți alege să:

1. Înlocuiți un articol
2. Rambursarea sumei

 

1. SCHIMB

În cazul în care articolul primit nu corespunde mărimii dumneavoastră, aveți opțiunea de a schimba articolul cu o dimensiune mai mare/mai mică sau pentru orice alt articol de pe site-ul nostru www.fenzy.ro

Puteți returna articolul pe care doriți să îl înlocuiți în cel mult 14 zile de la primirea coletului.

Dacă doriți să schimbați un articol, completați Formularul Online și introduceți ce articol doriți să primiți în schimb.

Veți primi toate instrucțiunile, inclusiv adresa pentru returnarea coletului, pe adresa dvs. de e-mail după completarea formularului online. Dacă nu primiți e-mailul sau nu trebuie să completați formularul online, contactați-ne la: info@fenzy.ro

COMPLETAȚI FORMULARUL ONLINE

TREBUIE să tipăriți rezumatul formularului online pe care îl primiți în e-mail și să îl atașați la pachet. În cazul în care formularul nu este atașat, ne rezervăm dreptul de a prelungi timpul de procesare a returului cu până la 60 de zile.

Schimbul va fi expediat de îndată ce primim și verificăm pachetul dvs. la depozitul nostru principal din Slovenia

Puteți citi mai multe despre termenii și condițiile noastre în termenii și condițiile generale.


2. RECLAMATIE

Dacă ați primit un articol greșit sau deteriorat, ne cerem scuze. Vom rezolva reclamația dvs. cât mai curând posibil.

Dacă ați primit un articol deteriorat sau murdar, faceți-i o poză pentru ca eroarea să fie vizibilă și trimiteți pozele la adresa de email: info@fenzy.ro

Asistența noastră pentru clienți vă va trimite instrucțiuni pentru rezolvarea reclamației dvs.

 

3. RAMBURSARE

In cazul in care comanda nu ti se potriveste, o poti returna si alege varianta de rambursare.

ÎNAINTE de a trimite coletul TREBUIE să completezi Formularul Online. Introduceți exact contul dvs. IBAN și informațiile proprietarului contului în formularul online.

Veți primi toate instrucțiunile, inclusiv adresa pentru returnarea coletului, pe adresa dvs. de e-mail după completarea formularului online. Dacă nu primiți e-mailul sau nu trebuie să completați formularul online, contactați-ne la: info@fenzy.ro

COMPLETAȚI FORMULARUL ONLINE

TREBUIE să tipăriți rezumatul formularului online pe care îl primiți în e-mail și să îl atașați la pachet. În cazul în care formularul nu este inclus în pachet, ne rezervăm dreptul de a prelungi timpul de procesare a returului cu până la 60 de zile.

IMPORTANT:

Puteți returna coletul prin orice serviciu de livrare. Din păcate, NU acoperim costurile poștale ale comenzii dvs., așa că vă sfătuim să alegeți cea mai ieftină opțiune de livrare cu opțiunea de a urmări coletul.

Orice serviciu de curierat este permis pentru livrarea retur, fără sarcina de ramburs la livrare pentru Fenzy ca destinatar.

Vă rugăm să nu selectați un serviciu fără urmărire și să salvați dovada cu numărul de urmărire al pachetului până când nu vă rambursăm prețul de achiziție.

Vom rambursa prețul de achiziție în termen de 14 zile de la primirea coletului în depozitul nostru principal.

Introduceți exact contul IBAN (vezi exemplul IBAN de mai jos) și informațiile despre titularul contului (numele, prenumele și adresa titularului de cont IBAN) în Formularul Online.

În cazul unui cod IBAN incorect, procesul de rambursare poate fi prelungit până la 60 de zile

Costul unei tranzacții bancare în cazul unei rambursări este acoperit de Inteko d.o.o. și este gratuit pentru tine.

Dacă ne furnizați un IBAN incorect, clientului i se va percepe costul re-tranzacției (24,70 lei) la retransfer. Multumesc pentru intelegere.

Puteți citi mai multe despre termenii și condițiile noastre în termenii și condițiile generale.

Accept

ca site -ul sa Fenzy.ro foloseasca cookie pentru a avea parte de o navigare mult mai buna, fara a salva date personale.