Pentru a ne contacta scrie-ne la  info@fenzy.ro

Cos0

Cos


N.articole: [cantitate]

100% Garantie satisfacuta. Daca nu esti satisfacuta cu produsul poti sa il restituezi in 14 zile! Puteti plati cu numerar la livrare, Pay Pal sau Cardul de credit. 

Conditii generale

Termeni și condiții generale

1. Generalități
Metodele și condițiile generale sunt elaborate în conformitate cu standardele de protecție a consumatorilor, pe baza recomandărilor Camerei de Comerț și Industrie Romane și a codurilor internaționale pentru afacerile online și electronice. Fenzy (magazin online) este administrat de INTEKO D.O.O., un operator de e-commerce (comerciant).
Administratia si adresa sa: INTEKO d.o.o., Slap 3E, 5271 Vipava, Slovenia Număra de înregistrare: 5316251000; NIF: SI62410105
Prin achiziționarea sau înregistrarea la Fenzy, consumatorul permite comerciantului: să stocheze, să prelucreze și să utilizeze informațiile cu caracter personal transmise prin formularul web (până la anulare) în următoarele scopuri: să ofere bunuri, servicii, apeluri telefonice, SMS-uri, e-mailuri, mesaje WhatsApp sau alte mijloace de telecomunicații (mai târziu: marketing direct), sondaje, statistici.
Consumatorul poate, în orice moment (în scris sau în alt mod mai convenabil), să aleagă operatorul care suspendă definitiv utilizarea datelor sale cu caracter personal în scopuri de marketing direct. Aceste metode și condiții generale definesc funcționarea magazinului online, drepturile și obligațiile vizitatorului, ale utilizatorului și ale cumpărătorului, precum și relația de afaceri dintre comerciant și utilizator ca consumator al produselor din magazinul online.

2. Accesibilitatea informațiilor
Comerciantul se angajează să fie întotdeauna la dispoziția utilizatorului:Informații despre identitatea comerciantului (în special, în cadrul companiei și direcția sa socială și numărul de înregistrare în care este înregistrată compania);Informații de contact care permit utilizatorului să comunice rapid și eficient cu comerciantul (adresa de e-mail etc.);I privind caracteristicile esențiale ale serviciilor oferite de magazinul online, inclusiv serviciile post-vânzare și garanțiile;
Informații privind disponibilitatea produsului la serviciul magazinului online, oferind:
Forma și condițiile de livrare a produselor sau serviciilor, în special locul și timpul de livrare;
Informații privind metoda de plată;
informații privind termenul în care contractul poate fi retras și condițiile de retragere;
informațiile privind posibilitatea returnării articolelor, precum și în ceea ce privește cand va apărea utilizatorului, rambursarea;
informații despre procesul de reclamație al utilizatorului și informații despre contactul cu clientul și punctul de contact.

3. Securitatea datelor cu caracter personal
Comerciantul utilizează mijloacele tehnologice și organizatorice adecvate pentru a proteja transmiterea stocării datelor cu caracter personal și a plăților.
Sistemele online autorizate sunt responsabile pentru autorizații sigure și tranziții ale cardurilor de credit. Autorizațiile cardului de credit se efectuează în timp real, cu verificarea imediată a datelor în bănci. Informațiile cardului nu sunt stocate pe serverul comerciantului.
Pentru securitate, utilizatorul este, de asemenea, responsabil pentru asigurarea securității numelui și parolei lor și protecția corespunzătoare a software-ului și antivirusului de pe computerul lor.

3.1. Colectarea datelor cu caracter personal
Atunci când comandați în magazinul online (site-ul) sunt necesare: numele complet, adresa completă, numărul de telefon mobil și e-mail.
Atunci când comandați prin Facebook, vi se solicită: numele complet, adresa completă, numărul de telefon mobil și adresa de e-mail. În ceea ce privește sondajele de pe site-ul Fenzy.ro, utilizatorul poate, daca doreste, să adauge data nașterii, sexul, vârsta, măsurătorile corporale etc.

În scopul de a face cereri, Fenzy poate răspunde utilizatorilor prin e-mail, posta, telefon mobil, camere de chat, etc și să colecteze următoarele date: prenume, nume, data nașterii, sex, e-mail, adresa de livrare, telefon mobil și măsurătorile corporale.

3.2. Colectarea datelor cu caracter personal
Ori de câte ori accesați site-ul Fenzy.ro, datele personale, cum ar fi numărul de acces la pagina web, timpul de acces, articolele vizualizate etc., sunt adnotate automat (nu ca parte a înregistrării). Informațiile sunt utilizate pentru statisticile companiei și pentru a îmbunătăți conținutul și securitatea paginii.
Utilizatorul poate împiedica colectarea datelor cu caracter personal prin cookie-uri folosind setările corespunzătoare în browser-ul său de internet.
Atunci când utilizatorul nu este înregistrat, datele non-personale sunt colectate și de servicii: cum ar fi Google Analytics, Iprom, AdServer etc. care instalează cookie-ul pe computerul utilizatorului. Aceste servicii nu notează niciodată date cu caracter personal prin intermediul cookie-urilor, utilizând setările corespunzătoare din browserul dvs.
Prin utilizarea paginilor Fenzy Facebook și Fenzy Instagram, postarea voluntară a fotografiilor și videoclipurilor pe paginile Fenzy Facebook și Fenzy Instagram, permiteți administratorului paginilor Fenzy (Inteko d.o.o., Slap 3e, 5271 Vipava) să utilizeze conținutul postat în scopuri publicitare pe alte pagini Fenzy din cadrul grupului, diverse campanii de publicitate și comunicarea cu alți utilizatori de pagini de Fenzy Facebook și Instagram.

4. Protecția minorilor
Comerciantul unui magazin online nu acceptă comenzi de la o persoană care știe sau suspectează că este minoră, fără ca comerciantul să aibă o comandă/permisiune expresă din partea părinților sau tutorilor săi.
Fără permisiunea părinților sau tutorilor, comerciantul nu acceptă date cu caracter personal de la minor și nici nu va emite informațiile primite de la copil unor terțe părți, cu excepția cazului în care acestea provin din partea părinților sau tutorilor săi.

5. Responsabilitate
Comerciantul face tot posibilul pentru a asigura actualizarea și corectarea informațiilor publicate în magazinul online, deși proprietățile produsului, timpii de livrare sau prețurile se pot modifica rapid, iar comerciantul în anumite ocazii nu va putea corecta datele publicate în magazinul online în timp util. În astfel de cazuri, comerciantul va notifica schimbul și vă va permite să respingeți/anulați comanda sau să schimbați comanda.
Deși comerciantul încearcă să furnizeze fotografii exacte ale articolelor disponibile în magazinul lor online, toate fotografiile ar trebui să fie luate ca simbolice. Fotografiile nu oferă caracteristici ale produsului.

6. Condițiile de achiziție și cumpărare a magazinului online
Datorită naturii cumpărăturilor online, oferta de produse online adesea se schimbă și se actualizează rapid. Prin urmare, pot fi produse erori, în cazul în care acest lucru se va intampla, vă rugăm să ne anunțați prin info@fenzy.ro. Vom încerca să rezolvăm situația cât mai curând posibil.

6.1. Timpul de livrare
Timpul de livrare a mărfurilor din depozit durează, de obicei, 5 până la 6 zile lucrătoare catre Romania. Cu toate acestea, clientul poate, prin intermediul magazinului online, să verifice data estimată a fiecărui articol. Toate articolele din magazinul online sunt accesibile într-un termen rezonabil.

6.2. Colectarea produselor
La executarea comenzii de cumpărare, utilizatorul se angajează să cunoască prețurile legate de trimiterea comenzii sale:
Transportatorul va aviza consumatorul, data si ora livrarii (cu notificare prealabilă din partea distribuitorului prin intermediul unui mesaj telefonic sau al unui e-mail).
Există, de asemenea, opțiunea de livrare de către DHL Express are costul de 117,90 lei. Comenzile primite până la ora 12:00 în timpul săptămânii vor fi livrate în aceeași zi și livrate în termen de 1-2 zile lucrătoare. Livrările nu se fac la sfârșit de săptămână și în zilele festive.
LIVRĂRILE DE CĂTRE DHL EXPRESS AU ÎNTOTDEAUNA UN COST SUPLIMENTAR. Pentru schimburi de articole comandate cu serviciul DHL Express, vom trimite schimburi cu livrare standard.

6.3. Modalități de plată

Livrarea este gratuită.

- card de credit (Visa, Maestro, Mastercard),
- cod de credit,
- cu numerar la livrare,
- ca excepție, puteți plăti și pentru comanda dvs. pe baza estimării. Pentru această metodă de plată ne puteți scrie un e-mail la info@fenzy.ro.

Există, de asemenea, opțiunea de livrare de către DHL Express are costul de 117,90lei. Această opțiune de expediere nu este gratuită.
Dacă alegeți plata contra rambursării, sunteți de acord automat să plătiți în numerar suma exactă a comenzii în momentul livrării (pentru mai multe informații, vă rugăm să citiți termenii și condițiile noastre generale).

6.4. Prețuri
Toate prețurile din magazinul online sunt în lei și includ TVA, cu excepția cazului în care se specifică în mod explicit altfel. Toate prețurile indicate în magazin sunt prețurile produselor, care nu includ costurile de expediere (a se vedea alineatele (3) și (10). Toate prețurile se aplică în momentul contractului adjunct și nu au o valabil

6.5. Coduri (Vouchere)
• Cod reducere
Codul de reducere oferă mai multe avantaje atunci când se achiziționează prin intermediul magazinului online Fenzy.ro și are o valabilitate limitată. Codul este dobândit de un nou cumpărător, prin e-notificări, mesaje SMS sau alte mijloace. Codul poate fi emis sub forma procentului de reducere sau în sumă fixă. Codul nu poate fi răscumpărat pentru numerar.
• Cod de credit
Clientul primește codul de credit în cazul retragerii contractului și în locul rambursării în contul său bancar alege codul unic de credit pentru valoarea achiziției executate. Clientul poate aplica acel cod la următoarea cumpărare sau la următoarele cumpărături dacă nu a fost utilizat în prima achiziție în întregime. Aveți dreptul de a răscumpăra codul pentru numerar.


6.6. Procedura de achiziție
6.6.1. Comanda acceptat
La plasarea comenzii, utilizatorul (clientul) primește de la comerciant prin e-mail o notificare „comanda a fost acceptată". Utilizatorul are dreptul de a anula comanda și de a schimba conținutul acesteia prin intermediul info@ fenzy.ro, sau messenger.


6.6.2. Comandă confirmată
Dacă utilizatorul (clientul) nu anulează comanda, comanda va fi procesată mai târziu. La primirea comenzii, comerciantul verifică disponibilitatea produselor comandate și confirmă comanda sau o respinge dintr-un anumit motiv. Comerciantul poate contacta, de asemenea, utilizatorul (clientul) printr-un număr de telefon de contact pentru a verifica datele sau pentru a asigura livrarea. După confirmarea comenzii, distribuitorul (GLS) va informa prin e-mail data estimată a livrării.


6.6.3. Mărfuri expediate
Comerciantul va pregăti produsele comandate pentru distribuitor (GLS) pentru a avea grijă de livrarea lor în termenul convenit.


6.7. Contractul de cumpărare
Comerciantul va emite o factură utilizatorului care face achiziția oricăruia dintre produsele noastre din magazinul online, cu o defalcare a costurilor și o explicație a dreptului de a se retrage din achiziție prin returnarea produsului achiziționat în condițiile specificate (a se vedea punctul 10). Contractul de achiziție este încheiat în limba romana.

Contractul de vânzare dintre comerciant și utilizator (client) este încheiat în momentul în care comerciantul confirmă comanda. Din acest moment, toate prețurile și alte condiții de cumpărare sunt fixe și se aplică atât comerciantului, cât și utilizatorului (clientului).

6.8. Returnarea articolelor
Ne străduim să creăm cea mai bună experiență de cumpărături pentru dvs., dar suntem conștienți că uneori există o situație în care un articol nu vă convine și trebuie să îl înlocuiți, să returnați sau să revendicați.

Puteți înlocui, returna sau reclama comanda în termen de 14 zile de la primirea coletului.

Înainte de a returna coletul la depozitul nostru, TREBUIE să completați Formularul Online.

Veți primi toate instrucțiunile, inclusiv adresa pentru returnarea coletului, pe adresa dvs. de e-mail după completarea formularului online. Dacă aveți probleme la completarea formularului online, contactați-ne la: info@fenzy.ro

COMPLETAȚI FORMULARUL ONLINE

1. Articolul returnat trebuie să fie în starea în care l-ați primit.

2. Articolul trebuie returnat nepurtat și nespălat în ambalajul original, cu toate etichetele asociate. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a refuza o astfel de returnare în conformitate cu termenii noștri de afaceri.

3. Din motive de igienă și sănătate, returnarea următoarelor articole este limitată:

- Nu acceptăm returnări de cercei
- Costumul de baie poate fi returnat doar dacă folia de protecție nu a fost îndepărtată.
- Pantofii pot fi montați numai în interior

4. În cazul în care articolul NU este returnat în aceeași stare în care clientul l-a primit, magazinul online Fenzy Își REZERVĂ DREPTUL de a:
- scade 15€ (74.10 lei) din pretul de achizitie in cazul in care articolul este MURDAR
- scade 10 € (49.43 lei) din prețul de achiziție în cazul în care alt articol este ȘIFONAT
- refuza rambursarea în cazul în care articolul este DISTRUS

Puteți alege să:

1. Înlocuiți un articol
2. Rambursarea sumei

1. SCHIMB
Schimbul direct al produsului prin formularul online nu este posibil.

Dacă doriți să schimbați articolul primit, pur și simplu selectați opțiunea „rambursare" din formularul de retur online

Urmați instrucțiunile pentru returnarea articolului, care vor fi trimise la adresa dvs. de e-mail după ce ați completat formularul online.

Banii pentru produsul returnat vor fi rambursați în contul dumneavoastră bancar în termen de 14 zile de la primirea coletului în depozitul nostru.

COMPLETAȚI FORMULARUL ONLINE

 

Puteți comanda schimbul dorit imediat pe site-ul nostru.

Schimbul va fi expediat în timpul estimat de livrare menționat pe site.

FACEȚI O COMANDĂ NOUĂ

2. Rambursarea
In cazul in care comanda nu ti se potriveste, o poti returna si alege varianta de rambursare.

ÎNAINTE de a trimite coletul TREBUIE să completezi Formularul Online. Introduceți exact contul dvs. IBAN și informațiile proprietarului contului în formularul online.

Veți primi toate instrucțiunile, inclusiv adresa pentru returnarea coletului, pe adresa dvs. de e-mail după completarea formularului online. Dacă nu primiți e-mailul sau nu trebuie să completați formularul online, contactați-ne la: info@fenzy.ro

COMPLETAȚI FORMULARUL ONLINE

TREBUIE să tipăriți rezumatul formularului online pe care îl primiți în e-mail și să îl atașați la pachet. În cazul în care formularul nu este inclus în pachet, ne rezervăm dreptul de a prelungi timpul de procesare a returului cu până la 60 de zile.

IMPORTANT:

Puteți returna coletul prin orice serviciu de livrare. Din păcate, NU acoperim costurile poștale ale comenzii dvs., așa că vă sfătuim să alegeți cea mai ieftină opțiune de livrare cu opțiunea de a urmări coletul.

NU acceptăm coletele trimise pe costurile noastre.

Vă rugăm să nu selectați un serviciu fără urmărire și să salvați dovada cu numărul de urmărire al pachetului până când nu vă rambursăm prețul de achiziție.

Vom rambursa prețul de achiziție în termen de 14 zile de la primirea coletului în depozitul nostru principal.

Introduceți exact contul IBAN (vezi exemplul IBAN de mai jos) și informațiile despre titularul contului (numele, prenumele și adresa titularului de cont IBAN) în Formularul Online.

În cazul unui cod IBAN incorect, procesul de rambursare poate fi prelungit până la 60 de zile.

Costul unei tranzacții bancare în cazul unei rambursări este acoperit de Inteko d.o.o. și este gratuit pentru tine.

Dacă ne furnizați un IBAN incorect, clientului i se va percepe costul re-tranzacției (24,70 lei) la retransfer. Multumesc pentru intelegere.

Puteți citi mai multe despre termenii și condițiile noastre în termenii și condițiile generale.

3. RECLAMATII

Dacă ați primit un articol greșit sau deteriorat, ne cerem scuze. Vom rezolva reclamația dvs. cât mai curând posibil.

Dacă ați primit un articol deteriorat sau murdar, faceți-i o poză pentru ca eroarea să fie vizibilă și trimiteți pozele la adresa de email: info@fenzy.ro

Asistența noastră pentru clienți vă va trimite instrucțiuni pentru rezolvarea reclamației dvs.

6.9. Livrarea
Comerciantul va livra produsele comandate de utilizator (client) în termenul convenit, partenerul distribuitor al comerciantului este GLS.
În caz de deteriorare vizibilă a ambalajului sau a bunurilor, cererea clientului trebuie făcută distribuitorului (serviciului de livrare) la primirea bunurilor. Cumpărătorul acestor bunuri nu este obligat să accepte și poate refuza expedierea în cazul în care ambalajul este deteriorat fizic, prezintă lipsa de conținut sau semne de deschidere, sau în cazul în care produsele sunt deteriorate în ambalaj ; în cazul în care cumpărătorul a acceptat pachetul, cumpărătorul trebuie să inițieze procedura de cerere direct cu distribuitorul.


6.10. COMENZI RESPINSE SAU NEACCEPTATE
Atunci când clientul plasează comanda prin www.fenzy.ro este de acord automat să respecte toate condițiile de cumpărare. La sfârșitul comenzii, clientul se angajează să primească și să plătească întreaga sumă a comenzii (a se vedea Condițiile generale, articolul 6.2.). Clientul poate anula contractul de cumpărare și vânzare numai în cazul unei notificări prealabile prin e-mail sau telefon (Condiții generale, articolul 6.6.1 și 6.6.2) înainte ca acea comanda sa să intre în procesul de livrare. În cazul în care comanda este deja în livrare sau în magazinul dealerului și clientul încalcă contractul cu respingerea sau neacceptarea comenzii fără anulare prealabilă, vânzătorul (magazin de îmbrăcăminte Fenzy) are tot dreptul de a solicita o rambursare de 20 de euro, care include costurile de ambalare, transport și returnare. Cheltuielile trebuie returnate în următorul cont bancar: INTEKO d.o.o., Slap 3E, 5271 Vipava, Slovenia; IBAN: SI56 0475 1000 0376 750
În cazul în care nu returnează banii în termen de 8 zile de la primirea notificării, vânzătorul poate începe să solicite rambursarea sumei pe calea legală.

6.11. O comandă pe site-ul Fenzy.ro poate fi plasată de către fiecare client care are o reședință permanentă sau temporară într-una dintre țările UE, dar o astfel de comandă va fi livrată numai dacă adresa de livrare a comenzii este situată în una dintre țările în care Fenzy magazinul online are un magazin online funcțional și contract semnat cu serviciul de livrare.

Magazinul online Fenzy poate livra coletul în următoarele țări: Slovenia, Croația, Italia, Spania, Portugalia, Germania, Austria, România, Slovacia, Cehia, Ungaria, Polonia, Grecia, Bulgaria, Lituania, Letonia și Estonia


7. Cereri, litigii și aplicarea legii
Comerciantul respectă normele aplicabile de protecție a consumatorilor, precum și are un sistem eficient de tratare a plângerilor și are o persoană care, în caz de problemă, poate contacta utilizatorul (clientul) prin e-mail sau în cazuri extraordinare prin telefon. În caz de probleme, utilizatorul (clientul) ne poate contacta oricând prin e-mail: info@fenzy.ro. Procedura de tratare a plângerilor este confidențială.

În termen de 5 zile lucrătoare, comerciantul va confirma că a primit o plângere și a informat utilizatorul (clientul) cu privire la timpul aproximativ pentru soluționarea plângerii și îl va ține la curent cu evoluția procedurii. Comerciantul va depune eforturi pentru a rezolva cea mai bună soluționare posibilă a oricărui litigiu de comun acord. În cazul în care nu se ajunge la o soluționare amiabilă a litigiului, instanța din Ljubljana are competența exclusivă de a soluționa orice litigiu între comerciant și utilizator (client). Comerciantul și clientul, în calitate de participant la comerțul electronic, recunosc reciproc validitatea mesajelor electronice în instanțele judecătorești.
Aceste condiții generale de contract și toate litigiile dintre comerciant și utilizator (client) sunt supuse dreptului material și procedural sloven, fără a aplica normele de drept internațional privat care indică utilizarea oricărei alte legi.

Pentru toate relațiile, drepturile și obligațiile care nu sunt reglementate de aceste Condiții generale, se aplică dispozițiile Codului obligatoriu, ale Legii comerțului electronic, ale Legii privind protecția datelor cu caracter personal și ale Legii privind protecția consumatorilor.

8. Modificări ale condițiilor generale ale activității
Utilizatorul care nu este de acord cu modificarile si/sau modificarile acestor Conditii Generale trebuie sa revoce inregistrarea lor in termen de opt zile de la anuntarea modificarii si/sau modificarii Conditiilor Generale de Afaceri ; in caz contrar, data de expirare va fi luata in calcul si testul nu va fi acceptat in sens contrar. Anularea unei înregistrări trebuie să se facă în scris de către utilizator pentru comerciant.

Ultima actualizare:25.03.2021


Accept

ca site -ul sa Fenzy.ro foloseasca cookie pentru a avea parte de o navigare mult mai buna, fara a salva date personale.